śmieszne filmy rysunki Michała Ogińskiego część 8



Zapraszam na swoja strone na facebooku http://www.facebook.com/OginskiMichal
Postanowiłem zrezygnowac z rysowania rysunków satyrycznych którymi zajmowalem sie przez kilka poprzednich lat. zebralem wiekszośc rysunków - zrobiłem z nich krótkie filmy i udostępniłem na youtubie. Niech teraz zyja swoim zyciem:) Jednocześnie pragne podziękować wszystkim którzy kupowali ode mnie takie rysunki, komiksy i ilustracje dzięki czemu byłem wstanie samodzielnie utrzymać się na studiach:)
powyżej  ósma część filmików z moimi rysunkami satyrycznymi humorystycznymi,komiksami
Kiedyś częściej zajmowałem się rysowaniem takich rysunków i rysowałem min do takich gazet jak gazetki z dowcipami Szczepana Sadurskiego Super Dowcipy, Dobry Humor, Kościotrup, Dowcip Miesiąca, do gazetek Andrzeja Podulki Ale Jaja Świeże Dowcipy Coś z Dowcipami, a oprócz tego do Extra Dowcipów, Faktów i Mitów, Tele Tygodnia, Piłki Nożnej, Bravo Sport, itd
Byłem wtedy zafascynowany takimi rysownikami jak Mleczko, Sawka, Łuczyński , Kuczyński, Jujka, Lutczyn, Hajnos, Wilczkiewicz, Wołoszyn, Rosiński, Gościnny i Uderzo,Gwidon Miklaszewski, Lengren, Topor,Michał "Śledziu " Śledziński , Andrzej Podulka, Szczepan Sadurski.itd
aktualnie więcej zajmuję sie malarstwem oraz animacjami oraz filmami instruktażowymi poradnikami jak rysować i malować oraz nieco prześmiewczego satyrycznego programu I Ty możesz zostać współczesnym artystą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz