Karpik 2011 wyniki konkursu na rysunek satyryczny

Przestałem już liczyć i nie za bardzo wiem, która to już w tym roku odbyła się edycja konkursu na rysunek satyryczny Karpik w Niemodlinie. 7, 8 , 9? nie wiem. Wiem za to, że temat ryb, rybaków, połowów, karpiów etc nie nudzi się z roku na rok rysownikom z całego świata, którzy (jak przypuszczam) przysyłają coraz więcej rysunków na ten konkurs:) I dobrze:) Jak tak dalej pójdzie to niemodliński Karpik będzie miał co najmniej tyle edycji co Satyrykon- czego z całego serca życzę zwłaszcza Michałowi Graczykowi który już od tylu lat trzyma to wszystko w garści (albo też w sieci)
A teraz trochę o tych którzy w tym roku "zlowili" nagrody i wyróżnienia (info pochodzi z tej strony:
http://www.okniemodlin.org/cms/php/strona.php3?cms=cms_oskun&lad=a&id_dzi=3&id_men=17
Grand Prize: Nikola Hendrickx / Belgium
Nagrody:Henryk Cebula / Poland, Magdalena Wosik / Poland
Wyróżnienia honorowe:
 Oleksiy Kustovsky / Ukraine, Gabriel Rusu / Romania, Vladimir Kazanevsky / Ukraine, Pavel Dvoracek / Czech Republic, Witold Mysyrowicz / Poland, Sławomir Łuczyński / Poland, Katarzyna Petrykowska / Poland Nagroda Burmistrza Niemodlina: Janusz Kożusznik / Poland
 Oczywiście serdecznie gratuluje nagrodzonym i wyróżnionym!!! (ja też jak co roku wziąłem udział w tym konkursie, oczywiście jak zwykle na ostatnią chwilę, więc rysunków , które wysłałem nie zdążyłem przeskanować jednakże wklejam moja krótką animację na temat : ryb, rybaków połowach w sieci....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz