Wyniki The Big Boat Of Humour"- czyli "miasto schodzi do podziemia"

Big boat of humor to jednen z niewielu konkursów na rysunek satyryczny w Polsce w którym są naprawdę duże nagrody pieniężne. O przepraszam nagroda jest tylko jedna, ale za to konkretna 10 000 złotych. I wygrywa tylko jedna osoba . Nie zniechęca to bynajmniej naszych rysowników ani też nawet zagranicznych do brania udziału w tym konkursie, którego szósta edycja się w tym roku odbyła. Ogladałem prace z poprzednich lat na stronie organizatora i muszę powiedzieć, że poziom jest bardzo dobry (gdybym był jurorem miałbym nie lada problem w wyborze zwycięskiej pracy) Prace można zobaczyć tutaj:
http://bigboatofhumour.com/about.php
Na tej tez stronie są informacje na temat założeń konkursu i inne informacje , których nie za bardzo chce mi sie przepisywać(kto chce niech czyta:) Chciałbym jeszcze na koniec poruszyć jedną sprawę. Konkurs jest naprawdę robiony z wielka pompą i bardzo profesjonalnie(brawa dla organizatorów), jednakże musiałem się nieźle nagimnastykować żeby znaleźć w internecie informację o zwycięzcy konkursu , ponieważ podana wyżej strona nie jest chyba aktualizowana...
Jednak udało się mi w końcu wyszperac info że zwyciężczynią  tegorocznej edycji Big Boat of Humor została Magdalena Wosik. Info ze strony http://komiks.nast.pl/nowosci/16626/Nagrody-MFKiG-2011/Oczywiście szczerze jak zawsze gratuluje!!!!(z nadzieją że w przyszłym roku ja wygram hehehe) Na koniec dodam że tegoroczny temat konkursu brzmiał: "Miasto schodzi do podziemia"(chodzi oczywiście o miasto Łódź)A JA NARYSOWAŁEM TAKIE RYSUNKI:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz