Stop zaśmiecaniu lasów - wyniki konkursu satyrycznego

Kilka dni temu zostały ogłoszone wyniki konkursu na rysunek satyryczny na temat: "Stop zaśmiecaniu lasów".
Konkurs był organizowany przez  Stowarzyszenie Polskich Artystów Karykatury we współpracy z Dyrekcją Generalną Lasów Państwowych. Nagrody otrzymali:

I nagrodę – Witold Mysyrowicz, za pracę bez tytułu
II nagrodę – Edward Lutczyn, za pracę „Polski impresjonizm czyli siadanie na trawie”
III nagrodę – Józef Jurczyszyn, za pracę bez tytułu
Serdecznie gratuluje!
Więcej informacji o konkursie można znależć na stronach SPAK:
http://www.spak.art.pl/aktualnosci.php
Ja też brałem udział w tym konkursie, nagrody żadnej co prawda nie zdobyłem lecz moje prace zostały zakwalifikowane do wystawy pokonkursowaj i katalogu:) Super!
Oto moje rysunki:
Drzewo- Rejtan
Las Kozakiewicza




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz